Category Archives: Okategoriserade
Hej, ta en kolla så avgiften har dragits för er. Eftersom det krånglade förra månaden så vet vi inte om det funkar helt som det ska än. /Styrelsen
Hej, det verkar inte som att det funkat med autogiro heller. Vanligtvis har det dragits den sista vardagen i månaden men det verkar inte ha funkat. Ni som har e-faktura och autogiro kolla om det dragits avgift för denna månad, har det inte det-använd avin eller gå in på www.phmdigital.se. Ni loggar in med BankId …..
Hej, skickade in till Vänerförvaltning att de flesta av oss som idag har e-faktura inte fått för april månad. De har kollat upp och fått till sig att det är något knas från leverantören och att den för april inte kommer men from maj och framåt ska fungera som vanligt. Betala in via avin eller …..
Hej, ni som vanligtvis har e-faktura har även råkat fått avier i era brevinkast. Ni kan bortse från dessa. Det kommer att dras som vanligt. /styrelsen
Underbara vår, som du är efterlängtad! Gruset kommer att tas upp på torsdag den 14 mars, vänligen se till att det inte står några bilar framför garagen då. Finare sopning kommer att göras om några veckor igen då även gräsmattorna ska bli av med allt grus. /styrelsen
Hej på er! Tänk på rasrisk när ni går mellan portarna men också efter husen där balkongerna är. Det saknas nycklar till tvättstuga 1 i B-huset(Nolbyplan 9), har gjort sedan vad vi vet i torsdags. Vänligen häng tillbaka om du råkat få med dom. /Styrelesen
Vänerförvaltning har bytt system som gjort att hyresavierna är lite sena. De kommer vilken dag som helst. Vi önskar alla medlemmar:
Hej, vi har gått igenom dokumentationen kring våra olika förråd som vi hyr ut till er medlemmar. Det är ett förråd som är taget i anspråk som vi inte har någon sorts dokumentation på alls. Det gäller förråd 4DK som är i hus D (Norrstrandsgatan 27). Vet du med dig att det är DU eller …..
